دوستت دارم

تو کیستی...؟

 

 

 

 


تو کیستی...؟


      غریبه ای آشنا...؟


                      اوج باور...؟

 

 


 صدایت برایم آشناست


نفس هایت ، صدای تپش هایت...


                                برایم آشناست

 

 


در این سرای تاریک...


فروغت را درک می کنم


                        باور می کنم

 

 


تو کیستی...؟


          بال پرواز...؟


             آرامشی آتشین...؟

 

 


صدایت را می شنوم


صدای سایش بال هایت را...


                    برای اوج در بی کران عشق...


 می شنوم

 

 


در این کوی بی کسی...


                 در این راه بی انتها...


                              با من همراه شو...


تا ترانه ام را برایت زمزمه کنم


گوش بسپار...

 

 


                     " دوستت دارم...! "


                                                                               سعید عطایی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد